Entri yang Diunggulkan

That was the gist of today’s press conference with Defense Secretary Ash Carter and Chairman of the Joint Chiefs Gen. Joe Dunford.

the first thought that came to the mind of several reporters after Carter said this was will decapitating Daesh — killing its leaders as we...

Sabtu, 18 Maret 2017

cah pekok SCIENCE OF STUPID



cah pekok SCIENCE OF STUPID




schimdt
:
cah pekok fuel pump acdelco
di pasang ojo lali sikring cabut ngko ford kobong

cah pekok
:
: yo

ottoman
:
warming up ojo lali nganggo
impact wrenches air tools nggo mbukak back pick up


cohen
:
cah pekok
:
iso

lisyadi
:
ayo digarap kuwi kontake’ kae
ford putih taun 2000nan pick up

cohen
:
 rampung marani bengkel yo

lisyadi
:
ngganti injector VVT solenoid
 AUDI A.4, 2.0L 2005-2008

schimdt
:

schimdt
:
VVT variable valve timing kuwi 
teknologi sing ngubah langkah durasi timing
sebagian utowo kabeh katup buang lan ngubah
langkah katup masukan utowo loro loro ne 
affordable motor bekerja. VVT digawe nganggo 
pertimbangan operasi motor lebih efisien
via variasi bukaan katup, durasi bukaan
lan periode tumpang tindih katup

lisyadi
:
aku mung ngetest, pengaturan
buka tutup katup bedo, tergantung puterane mesin,
kudu ono perangkat tambahan
sing dikendalekake karo tekanan oli pas sprocket
bubungan masukan jenenge intake cam sprocket

schimdt
:
sehingga pas mesine muter ngluwihi rpm tertentu,
bubungan neken katup hisap lebih awal. 
Sistem kuwi jenenge sistem timing katup variable. 
mekanisme VVT fungsine 
maju mundurke timing /derajat 
pembukaan lan penutupan katup. 
proses system kuwi dikendaleke Electronic Control Unit,
dideteksi sensor, sensor ngirim sinyal ke ECU mesin, 
mlampah lajeng ECU mesin nugaske 
actuator katup kendali oli mesin
yaiku OIL CONTROL VALVE,
OCV kanggo majoke mundurke 
timing bukaan tutupane katup via poros bubungan , 
bubungan boso inggrise camshaft.

cohen
:
VVTI nyambung yo
variable valve timing intelligent 
piranti kannggo ngatur ngendalekake
penggerak camshaft “kontrole.”

cah pekok
:
 maksute’ ngontrol

schimdt
:
cah pekok rampung
ngganti fuel pump FORD PICK UP PUTIH

cah pekok

wis pak schimdt


cohen
:
tak teruske, mengontrol maksute
nyesuaikake wektu bukaan katup 
dengan kondisi mesin sehingga iso oleh torsi
optimal ning setiap tingkat kecepatan
sekaligus menghemat bahan bakar 
karo mengurangi emisi gas buang.


:

cohen
:
iki ono kasus Mercedes Benz 1996
V8Mercedes Benz
1996 V8 more than 200.000 KM
butuh perbaikan engine timing M119
Mercedes benz 1996 V8 M119 engine timing repair wrenches !!!

cah pekok
:
yo

cohen
:



lisyadi
:


penggantian C240 ECU boso awam
ECU tahun pabrikan/part number
cohen
:
Hamid Ambon brisik bae 
:
nggone sempit
revesible screwdriver 
sing triger e ora V.620RF
kae V.610RF facom

schimdt
:

schimdt
:



schimdt
:


schimdt
:



Hamid Ambon brisik bae
:
 mobil larang ning murahan

schimdt
:
 kowe ngenyek FORD, CADILAC
 karo CHEVROLET GM

cohen
:
yo hamid ambon brisik bae ngerti hukum

hamid ambon brisik bae
:
Mercedes benz kobong
kelistrikane konslet vertrouwenstheorie

schimdt
:
sing kobong kuwi HONDA CRV
kelistrikane nggubet ngubet
hamid ambon brisik bae
:
nggubet apane rapi gaweane

schimdt
:
 Mercedes benz tanggung
 jawab sing kasus di RECALL

cohen
:
kae hamid ambon brisik bae 
ora mung kelistrikan mobil
ning karo nguasai Drie
Beginselen van contractrecht

ottoman
:
mendadak muncul wae hamid ambon brisik bae

cohen
:
hamid ambon brisik bae ngombeni sido muncul

cah pekok
:
ngombeni tolak angin sido muncul tetep pekok

hamid ambon brisik bae
:
spare parte larang 
bij het formularen van de staandardvoorwarden
moet hij optreden als’behoorlijk
zaakwaarnemer’ van de 
afwezige wederpartij: 
diens belangen mogen
in de staandardvoorwaarden
niet geheel en al genegeerd

cohen
:

cohen
:
spare part Mercedes benz
werno werno origin chino ono,
Australia ono, cabutan ono Singapore
takon wae ning atrium senen

cohen
:
wis iki bengkel resmi
spare part genuine C Class
gawean United States of America
hamid ambon brisik bae 
awakmu gelijkgesteld kawit 1 juni 1893

hamid ambon brisik bae
:
 larang

cohen
:
hamid ambon brisik bae 
nek ora ono cash yo di angsur
nganggo pembiayaan la nduwe mu CC opo
utowo repair ndisik mlaku 6 sasi
ngumpulke tabungan nggo tuku spare part

schimdt
:
 kae Mercedes benz lampu bagong

lisyadi
:


schimdt
:

lisyadi
:

Lisyadi
:
Kowe ngerti salahe auto2000
Schimdt
:
Tak rungoke
Lisyadi
:
Auto2000 mechanic head authority 
kerep salah diagnostic, 
mulane kerjo podo kemrungsung

Schimdt
:
Yo Toyota nek daily service anti

Lisyadi
:
Ngatasi antrian pasien di oyak wektu

Schimdt
:
La yo fortuner 2016 mesine 
nglitik sing didandani bagian
sing ora ono gangguane, 
fortuner VNT 2016 yo to kuwi kasus jakarta

Lisyadi
:
Tagihane wis akeh,
 malah kon ngganti kabeh 1 unit mesin

Schimdt
:
Yo copot masang salah kabeh

Lisyadi
:
Memang tuduhane bengkel resmi
kuwi mung replacement wae

Schimdt
:
Saran repair dihindari yo to auto2000 ngoyak omset

Lisyadi
:
Ora usah VNT nglitik, 
avanza 2009 overheating, diagnostic e’ salah

Schimdt
:
La lanjut ceritane,
sing diganti saran e’ expertise, salah to

Lisyadi
:
Yo malah kon ngganti cylinder cop, 
cylinder cop diganti kuwi kondisi overheating
terus mendadak mesine mati,
nggantine cylinder cop mobil mogok mati total
mesine mati total,
indicator injector,
indicator banyu radiator murup
ora iso distater, banyu radiator e asat, 
biaya cylinder cop +
biaya pasang = IDR 16.000.000,-
sing rusak motor listrik blower radiator, 
utowo motor kipas radiator avanza 2009
padahal mung ngganti
motor listrik kipas blower radiator ora sepiro’

Schimdt
:
Kudune murah malah larang

Lisyadi
:
Kasus ndas babi

Schimdt
:
lanjut

Lisyadi
:
Ndas babi twin cam GT ECU 1991, 
over heating, goro-goro ne twin cam GT ECU 1991
block mesine pecah besarane ning satuan milimikron, 
pecahe block mesin dalam satuan milimikron
disebabke all day use ECU indicator murup
mung diatasi sak anane, 
tibo wektune mesine mbengok
indicator ECU twin cam GT mati, 
mesin mati total, user kaget, 
bukak kap mesin ora ono aliran overheating radiator, 
kap mesin ditutup,
stater mesine nyala, indicator ECU mati, 
padahal kuwi tandane ECU rusak total, 
mesin mengalami retak utowo pecah, 
kondisi mesin panas, nyurung terus,

Schimdt
:
Mulane nek tuku second GT twin cam 1991 ECU, 
di cek ono genangan tetesan lubricant

Lisyadi

Nek ono tetesan lubricant mesine 
pecah dalam satuan milimikron kasus Jakarta

Cohen
:
Zetros

lisyadi
:
Schimdt
:
Ngene bae kon ngganti fuel pump caterpillar
Karo nduduhke fuel pump,
injector bulldozer excavator CAT

Cohen
:
Iki bengkel Mercedes Benz

Schimdt
:





SING NGOBROL ORA MUTU

Oracle Cohen
:
Kepala MB MEDIC

William Schimdt
:
MB MEDIC SPECIALIST

Lisyadi
:
Ex auto 2000 dilereni mergo buka
Toyota Quality Service Night Service ning omahe deknen
ning pangeran drajat anake ndaftar polisi karo BRIMOB

Ottoman Fairbanks
:
Owner

Hamid Sangadji Ambon Brisik Bae

:
The mechanic + kelistrikan+ ngerti hukum
Cah pekok
:
New bee,rampung STM sekolah ning
CIPUTAT njukuk AMT Mercedes Benz
neruske ning
Mechatronics Engineering Mataram State University







Tidak ada komentar:

Posting Komentar